Regulamin serwisu internetowego

  • 1 Postanowienia ogólne  
  1. W niniejszym Regulaminie zostały ujęte zasady korzystania z Serwisu Internetowego  https://sharkbeauty.pl/, w tym przede wszystkim zawierania umów na odległość za  pośrednictwem Serwisu, składania zamówień, dostarczania zamówionych produktów  Klientowi, uiszczania przez niego opłaty za zamówione produkty, dostawy zamówienia.  W regulaminie określone zostały również uprawnienia Klienta do anulowania zamówienia  i odstąpienia od umowy oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji. W zakresie Usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem w rozumieniu art.  8 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. 2. Serwis Internetowy działa pod adresem https://sharkbeauty.pl/
  2. Serwis Internetowy prowadzony jest przez: Darynę Shevchenko, prowadzącą działalność:  Daryna Shevchenko Shark beauty, z siedzibą przy ul. Rymarskiej, nr 20H, lok. 1, 53-206  Wrocław, NIP: 8992949259, REGON: 524264934, adres do doręczeń: ul. Rymarska nr 20H, lok. 1, 53-206 Wrocław, adres elektroniczny: onlinekontoshark@gmail.com, telefon kontaktowy: 662 412 056, zwana dalej „Sprzedawcą”. 
  3. Sprzedawca prowadzi sprzedaż Produktów za pośrednictwem sieci Internet.  5. Sprzedawca informacje o towarach i usługach zamieszcza na stronie  https://sharkbeauty.pl/#szkolenia oraz na  https://www.instagram.com/shark.beauty_instruktor/ https://www.instagram.com/shark.beauty_school/
  4. Klient jest uprawniony i zobowiązany do korzystania z Serwisu Internetowego  https://sharkbeauty.pl/, zgodnie z jego zastosowaniem. 
  5. Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą za pomocą adresu poczty elektronicznej lub  telefonicznie (dane podane w ust. 3). 
  6. Sprzedawca spełniając obowiązek o jakim mowa w art. 6 pkt 1) ustawy o świadczeniu usług  drogą elektroniczną, wskazuje, iż do ryzyka związanego z korzystaniem z usług  elektronicznych, należy zaliczyć przede wszystkim wirusy komputerowe oraz bezprawne  działania osób trzecich, które mogą polegać na tzw. atakach hakerskich wymierzonych w  Serwis https://sharkbeauty.pl/ lub w Klienta. Sprzedawca jednak zapewnia, że  przedsiębierze działania, które minimalizują oraz zapobiegają takim ewentualnym  zagrożeniom przy korzystaniu z Serwisu. Sprzedawca zaleca Klientowi, by ten również we  własnym zakresie stosował odpowiednie środki techniczne, które zminimalizują  zagrożenia związane z korzystaniem z usług świadczonych za pomocą sieci Internet, np.  poprzez zainstalowanie programów antywirusowych bądź tych, które chronią tożsamość  Klienta.  
  7. Regulamin udostępniony jest Klientowi w sposób nieodpłatny, Klient zaś uprawniony jest do  utrwalenia (zapisania) niniejszego Regulaminu na trwałym nośniku (np. pamięci wewnętrznej telefonu).  
  8. Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, jednak aby doszło do skutecznego zawarcia  Umowy ze Sprzedawcą niezbędna jest akceptacja niniejszego Regulaminu oraz  spełnienie warunków technicznych. Klient akceptując Regulamin wyraża akceptację  wszelkich postanowień Regulaminu i obowiązuje się go przestrzegać. 
  9. Klient zobowiązany jest korzystać z Serwisu w sposób zgodny z jego przeznaczeniem i  funkcjami, określonymi niniejszym Regulaminem, powszechnie obowiązującymi przepisami  prawa i dobrymi obyczajami, z uwzględnieniem poszanowania dóbr osobistych, danych  osobowych, praw autorskich i innego rodzaju własności intelektualnej Sprzedawcy.  
  • 2 Użyte w Serwisie określenia  
  1. Administrator/ Dostawca usługi hostingu- Daryna Shevchenko, prowadząca działalność  gospodarczą pod nazwą Daryna Shevchenko Shark beauty, z siedzibą przy ul. Rymarskiej,  nr 20H, lok. 1, 53-206 Wrocław, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności  Gospodarczej, NIP: 8992949259, REGON: 524264934, adres do doręczeń: ul. Rymarska nr 20H, lok. 1, 53-206 Wrocław, adres elektroniczny do kontaktu: onlinekontoshark@gmail.com, numer kontaktowy: 662 412 056. 
  2. Czas zamówienia– jest to czas, w którym wykonywane są czynności w celu zrealizowania zamówienia. 
  3. Dni robocze- rozumie się przez to dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni  ustawowo wolnych od pracy. 
  4. DSA – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2022/2065 z dnia 19  października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy  2000/31/WE (akt o usługach cyfrowych). 
  5. Formularz zamówienia– formularz, który Klient zobowiązany jest wypełnić przy składaniu  zamówienia, celem jego prawidłowego zrealizowania przez Sprzedawcę. 6. Hasło – jest to ciąg dowolnych liter i/lub cyfr, wybierany swobodnie przez Klienta przy  rejestracji Konta Klienta, a następnie wprowadzany każdorazowo przy logowaniu się do  Konta Klienta. 
  6. Klient rozumie się przez to osobę fizyczną posiadającą pełną lub ograniczoną zdolność do  czynności prawnych, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nieposiadająca  osobowości prawnej, która na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie dokonuje  rejestracji w Serwisie, składająca zamówienie, dokonującą zakupu Produktu w Serwisie.  
  7. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą Umowę, która nie jest związana bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  8. Konto Klienta – funkcja Serwisu, po aktywowaniu której poprzez rejestrację i zalogowanie się przy wybranym przez Klienta loginu i hasła zwiększa się funkcjonalność Serwisu, poprzez zapamiętanie w Serwisie danych Klienta. Dane te służą do ułatwienia korzystania z Serwisu poprzez zapamiętanie danych do wystawienia dokumentacji księgowej, pobranie  wystawionych faktur, wysyłki zamówionych Produktów, tworzenia historii zamówień,  umożliwienia śledzenia statusu realizowania Zamówienia, jeżeli Produkt zawiera Treści  cyfrowe również zawarty jest dostęp do danego szkolenia oraz danych dotyczących wpłat. 
  9. Login– jest to nazwa Użytkownika, czyli nazwa którą swobodnie przypisał sobie Klient, przy wypełnianiu formularza rejestrującego, poprzez skorzystanie z funkcji Konto Klienta, wykorzystywane później do każdorazowego logowania się na Serwisie.  
  10. Moderowanie treści – działania, bez względu na to czy są one zautomatyzowane, podejmowane przez Administratora, których celem jest, w szczególności, wykrywanie, identyfikowanie i zwalczanie nielegalnych treści lub informacji niezgodnych z warunkami  korzystania z usług Administratora, przekazywanych przez odbiorców usługi, w tym  wdrażane środki, które wpływają na dostępność, widoczność i osiągalność takich  nielegalnych treści lub informacji, takie jak depozycjonowanie takich treści lub informacji,  demonetyzacja, uniemożliwienie dostępu do nich lub ich usunięcie, lub które wpływają na  możliwość przekazywania takich informacji przez odbiorców usługi, takie jak zamknięcie lub  zawieszenie konta odbiorcy. 
  11. Odbiorca usługi hostingu– osoba fizyczna lub prawna, która korzysta z usługi pośredniej hostingu, w szczególności w celu poszukiwania informacji lub udostępnienia jej. 13. Produkt – dostępne w Serwisie produkty fizyczne oraz produkty zawierające treści cyfrowe. 14. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna, zawierająca ze Sprzedawcą Umowę związaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą, gdy z okoliczności wynika,  że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z  przedmiotu wykonywanej przez tą osobę działalności gospodarczej, udostępnionego na  podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. 15. Przedsiębiorca– osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca  osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca działalność  gospodarczą. Przedsiębiorcami są także wspólnicy spółki cywilnej w zakresie wykonywanej  przez nich działalności gospodarczej. Jest to Klient, który nie jest Konsumentem, ani nie jest  Przedsiębiorcą, który działa na prawach konsumenta. 
  12. Punkt kontaktowy– to sposób umożliwiający bezpośrednią komunikację drogą  elektroniczną z organami państw członkowskich, Komisji i Radą Usług Cyfrowych oraz z  Użytkownikami.  
  13. Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem: https://sharkbeauty.pl/regulamin/. Regulamin określa także warunki korzystania z usług świadczonych przez Administratora, w tym Usługi pośredniej, regulując stosunki pomiędzy  Sprzedawcą, jako dostawcą Usługi pośredniej a Odbiorcą usługi hostingu. 18. Serwis Internetowy (dalej jako: Serwis)– serwis prowadzony przez Sprzedawcę, za  pośrednictwem którego Klient składa Zamówienie na zakup Produktów oraz z  wykorzystaniem którego otrzymuje dostęp do Produktów, w tym wszelkie inne adresy  internetowe działające w domenie: www.sharkbeauty.pl. 
  14. Sprzedawca Daryna Shevchenko, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą  Daryna Shevchenko Shark beauty, z siedzibą przy ul. Rymarskiej, nr 20H, lok. 1, 53-206  Wrocław, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP:  8992949259, REGON: 524264934, adres do doręczeń: ul. Rymarska nr 20H, lok. 1, 53-206 Wrocław, adres elektroniczny: onlinekontoshark@gmail.com, telefon kontaktowy: 662 412 056. Sprzedawca również świadczy usługi drogą elektroniczną w rozumieniu  ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. 
  15. Świadczenie usługi drogą elektroniczną – wykonanie usługi świadczonej bez jednoczesnej  obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie Klienta,  przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie  z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana  lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca  2004 r. – Prawo telekomunikacyjne
  16. Treść – zawartość wypowiedzi, a w szczególności wszelkie informacje/ posty/ komentarze/  w dowolnej formie w tym jako tekst, grafika, zdjęcie lub w formie innego materiału  przekazywane przez Użytkownika w ramach Serwisu albo innych miejsc moderowanych  przez Administratora, w szczególności udostępnionych Użytkownikowi funkcjonalności  Serwisu (np. Formularzy, Konta Klienta, grup na portalu społecznościowym Facebook, kanałów nadawczych na portalu społecznościowym Intagram, grup na komunikatorze  WhatsApp, Telegram). 
  17. Treści cyfrowe– dane wytworzone i dostarczone przez Sprzedawcę w postaci cyfrowej  (Produkty zawierające Treści cyfrowe znajdujące się na niniejszym Serwisie). W Serwisie  dostępne są m.in. treści cyfrowe takie jak: dostęp do szkolenia, e-booki, webinary. Specyfika  danej treści cyfrowej znajduje się w zakładce określającej dany Produkt (po wybraniu  szkolenia należy kliknąć przycisk „PRZECZYTAJ WIĘCEJ” lub „ZOBACZ WIĘCEJ”, a następnie  po wybraniu stosownej opcji należy kliknąć przycisk np. „ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE” lub  „KUP….”). 
  18. Treść nielegalna – informacje, które same w sobie lub przez odniesienie do działania, w tym  sprzedaży produktów lub świadczenia usług, nie są zgodne z prawem Unii lub z prawem jakiegokolwiek państwa członkowskiego, niezależnie od konkretnego przedmiotu lub  charakteru tego prawa. 
  19. Umowa – umowa sprzedaży Produktu zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, z wykorzystaniem funkcjonalności Serwisu.
  20. Umowa zawarta na odległość- umowa, która została zawarta między Klientem a Sprzedawcą bez jednoczesnej, fizycznej obecności obu stron w siedzibie Sprzedawcy, z wykorzystaniem środków porozumienia się na odległość, w tym sieci Internet. 
  21. Usługa cyfrowa – usługa pozwalająca Klientowi na wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej, wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez Klienta lub innych  użytkowników usługi lub inne formy interakcji za pomocą danych w postaci cyfrowej. 
  22. Usługa elektroniczna – są to świadczone nieodpłatnie przez Sprzedawcę na rzecz Klientów usługi, w rozumieniu art. 2 pkt.4 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, na zasadach określonych w Regulaminie. 
  23. Usługa hostingu– to usługa polegająca na przechowywaniu informacji przekazanych przez Użytkownika oraz na jego żądanie, zgodnie z definicją wprowadzoną przez DSA. 29. Użytkownik– każda osoba, która korzysta z Serwisu i mogąca zapoznać się z Treściami w obrębie Serwisu, jak również osoba która umieściła w Serwisie Treść (w rozumieniu DSA). 30. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta złożone na udostępnionym w Serwisie formularzu,  zmierzające do zawarcia Umowy, stanowiące ofertę zawarcia Umowy, określające w  szczególności rodzaj i ilość zamawianego Produktu. 
  • 3 Wymagania techniczne  
  1. Do skutecznego i niezakłóconego korzystania i przeglądania produktów  udostępnionych w Serwisie oraz składania zamówień niezbędne jest:  a. korzystanie z komputera stacjonarnego, laptopa lub urządzenia mobilnego  posiadającego aktualną wersję przeglądarki stron internetowych (np. przeglądarki:  Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome, Safari itp.),  
  2. posiadanie klawiatury i myszki lub innego urządzenia wskazującego, które umożliwili poprawne wypełnienie formularzy, 
  3. posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (adresu e-mail), 
  4. dostęp do stabilnego połączenia z siecią Internetową, wyrażenie zgody na zainstalowanie w urządzeniu Plików cookie, co najmniej  niezbędnych do działania Serwisu (więcej o Plikach cookie w Polityce prywatności,  znajdującej się pod adresem: https://sharkbeauty.pl/polityka-prywatnosci/
  5. posiadanie w zależności od rodzaju danych Treści cyfrowych adekwatnego  programu, który pozwoli na przeglądanie lub otworzenie Produktu- najczęstszym  formatem Produktów będzie- PDF, MOV. 
  6. Zabrania się jakiejkolwiek aktywności, która mogłaby zakłócić prawidłowe  funkcjonowanie Serwisu, w tym w szczególności podejmowania jakiejkolwiek  ingerencji w zawartość Serwisu czy też w jego elementy techniczne, funkcje i  podstrony.  
  7. Zabrania się wykorzystywania Serwisu do celów innych niż jego przeznaczenie.  4. Zabrania się rozsyłanie tzw. SPAMu, prowadzenie na stronach internetowych Serwisu jakiejkolwiek działalności komercyjnej, reklamowej, promocyjnej- bez uprzedniej zgody Sprzedawcy.  
  • 4 Rejestracja i logowanie  
  1. W celu przeglądania Produktów nie jest konieczne dokonanie rejestracji i utworzenie Konta  Klienta.  
  2. W celu dokonania zakupów w Serwisie jest konieczne dokonanie rejestracji i utworzenie  Konta Klienta przy pierwszym złożonym Zamówieniu. Koniecznym jest wypełnienie przez  Klienta formularza, a następnie zaakceptowanie niezbędnych zgód (w tym zgodę o  Akceptacji Regulaminu i Polityki prywatności poprzez odznaczenie [✓] w stosownym  miejscu w Serwisie). 
  3. Do założenia Konta Klienta niezbędne jest podanie przez Klienta danych:  a. imię i nazwisko 
  4. adres, 
  5. miasto,  
  6. kraj, 
  7. województwo, 
  8. kod pocztowy, 
  9. NIP (jeżeli Klient posiada), 
  10. nazwa firmy (jeżeli Klient posiada),
  11. adres e-mail, 
  12. Nazwa użytkownika, 
  13. Hasło. 
  14. Podane dane mogą zostać wykorzystane jedynie do kontaktu w procesie realizacji  Zamówienia, chyba że Klient wyrazi zgodę na kontakt w innych celach, w tym związanych ze  świadczeniem na jego rzecz innych nieodpłatnych usług (np. Newsletter`a- więcej nt.  Newslettera w Polityce prywatności, znajdującej się pod adresem:  https://sharkbeauty.pl/polityka-prywatnosci/). Podane dane nie będą wykorzystane w  celach marketingowych bez wyraźnej zgody Klienta.  
  15. Po prawidłowym podaniu danych – Klient otrzymuje od Sprzedawcy wiadomość e-mail  potwierdzającą założenie Konta Klienta i złożenie Zamówienia. 
  16. Logowanie do Serwisu odbywa się poprzez użycie Loginu oraz Hasła wybranego podczas  tworzenia Konta Klienta oraz hasła, które Klient wprowadził podczas rejestracji. 7. Klient odpowiada za udostępnienie swojego Loginu i Hasła osobom trzecim. 12. Dokonując rejestracji w Serwisie, Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych przez:  Daryna Shevchenko Shark beauty, z siedzibą przy ul. Rymarskiej, nr 20H, lok. 1, 53-206  Wrocław, NIP: 8992949259, REGON: 524264934 (zasady przetwarzania danych zostały opisane Polityce prywatności, znajdującej się pod adresem: https://sharkbeauty.pl/polityka-prywatnosci/ ). 
  17. Podanie danych osobowych oraz zaakceptowanie niezbędnych zgód w postaci  Akceptacji Regulaminu i Polityki prywatności jest niezbędne w realizacji zamówień  składanych przez Klienta w Serwisie.  
  18. Po założeniu Konta Klienta Klient każdorazowo może zmienić podane przez siebie dane,  klikając „Dane Konta”, po zalogowaniu się na Konto Klienta. 
  19. W celu usunięcia Konta Klienta Klient powinien skontaktować się w drodze elektronicznej ze  Sprzedawcą. 
  20. Na Koncie Klienta znajdują się następujące podstrony: Dane Klienta, Subskrypcje,  Płatności, Kursy.  
  • 5 Ceny, promocje, przedsprzedaż  
  1. Wszelkie ceny dostępnych w Serwisie Produktów znajdują się na stronie  https://sharkbeauty.pl/ .
  1. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich (PLN) i są to kwoty brutto, zawierające  odpowiedni podatek VAT. 
  2. Sprzedawca zastrzega prawo do wprowadzania zmian w cenach Produktów. Zmiana ta nie  ma jednak wpływu na cenę jeżeli Klient złożył już zamówienie, klikając przycisk „KUPUJĘ Z  OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY”. 
  3. Sprzedawca okazjonalnie oferuje kody rabatowe w formie kuponów do wykorzystania przy  procesie Zamówienia w Serwisie.  
  4. Sprzedawca w wybranym przez siebie okresie może przeprowadzać promocje. Każdorazowa  akcja promocyjna będzie oparta na osobnym regulaminie, z określeniem zasad danej  promocji. Regulamin promocji będzie udostępniony na Serwisie. 
  5. W przypadku udostępnienia Produktów w ramach promocji- Sprzedawca udostępnia  informacje o najniższej cenie Produktu, która obowiązywała w okresie 30 dni przed  wprowadzeniem obniżki cenowej. 
  6. Sprzedawca może organizować przedsprzedaże swoich Produktów. Przedsprzedaż polega  na umożliwieniu Klientowi zakupu Produktu jeszcze przed oficjalną datą jego premiery na  Serwisie lub takiego Produktu, którego ilość będzie ograniczona lub limitowana.  
  7. W przypadku Produktów innych niż zawierające Treści cyfrowe- do cen Produktów należy  doliczyć również koszt dostawy od Sprzedawcy dla Klienta, chyba że Klient zdecydował się  odebrać Produkt osobiście w siedzibie Sprzedawcy. Koszt dostawy zależy od wybranego  przez Klienta sposobu dostawy. 
  • 6 Proces składania zamówień  
  1. Celem złożenia Zamówienia należy postępować zgodnie zapisami Regulaminu
  2.  Zamówienia w Serwisie można składać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. 
  3. Złożenie zamówienia następuje poprzez wskazanie na stronie https://sharkbeauty.pl/Produktu, którym Klient jest zainteresowany, kliknięcie przycisku „PRZECZYTAJ WIĘCEJ” lub  „ZOBACZ WIĘCEJ”, wybranie odpowiedniej opcji (jeżeli jest kilka do wyboru, np. „Dostęp 2  miesiące” lub „Dostęp 6 miesięcy”). Następnie Serwis przekieruje Klienta do formularza, w  którym konieczne będzie wypełnienie stosownych danych osobowych, niezbędnych do  realizacji zamówienia tj. imię i nazwisko, adres, miasto, kraj, województwo, kod pocztowy,  adres e-mail, Nazwa użytkownika, Hasło.
  4. Przy wypełnianiu formularza Zamówienia koniecznym jest, by Klient zaakceptował  Regulamin i Politykę prywatności poprzez kliknięcie w stosowne okienko [✓]. 5. W formularzu możliwe jest również skorzystanie z kodu rabatowego w formie kuponu, jeżeli  Klient takowy posiada. By móc skorzystać z kodu rabatowego należy najechać myszką lub  innym narzędziem wskazującym na napis „Masz kupon?”, następnie na niego kliknąć, po  czym otworzy się dodatkowe okienko, w którym Klient może wpisać posiadany kod  rabatowy. Obniżona cena zostanie automatycznie przeliczona w kolejnym kroku,  realizującym Zamówienie. 
  5. W formularzu tym znajduje się również opis Produktu, kwota netto oraz kwota łączna (tj.  brutto) oraz koszty dostawy w zależności od rodzaju Produktu. Produkty zawierające Treści  cyfrowe nie są obarczona żadnymi dodatkowymi kosztami dostawy. 
  6. W przypadku zakupu Produktu zawierającego Treści cyfrowe Klient może wyrazić zgodę  na dostarczenie treści cyfrowych przed upływem terminu odstąpienia od umowy  zawartej na odległość poprzez kliknięcie w stosowne okienko [✓], a tym samym Klient  potwierdza, że rozumiem, że w takim wypadku traci prawo do odstąpienia od umowy  zawartej na odległość, jeżeli przed upływem terminu do odstąpienia pobierze plik (np. e book), lub otrzyma kody dostępu/ hasła/ linki do kursu/szkolenia/webinaru Sprzedawcy.  8. Po dokonaniu wszystkich wymienionych powyżej czynności Klient potwierdza gotowość do  zakupu klikając przycisk „KUPUJĘ Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY”. Klient ma świadomość i  rozumie, że po kliknięciu przycisku „KUPUJĘ Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY” zawiera tym  samym Umowę ze Sprzedawcą, co wiąże się z obowiązkiem zapłaty. Po tym kroku Klient  zostanie przekierowany do strony z wyborem metody płatności. 
  7. Klient dokonuje zapłaty po wybraniu dogodnej dla siebie metody płatności, dostępnej w  Serwisie.  
  8. Akceptacja Regulaminu jest jednoznaczna z wyrażeniem przez Klienta zgody na  otrzymywanie faktur w formie elektronicznej, na adres e-mail podany przez Klienta w  Formularzu zamówienia. 
  9. W przypadku niedostępności Produktów objętych zamówieniem i braku możliwości  realizacji Zamówienia, nie będzie możliwe dodanie Produktu do koszyka oraz złożenie  zamówienia. 
  10. Błędne wypełnienia formularza zamówienia przez Klienta może uniemożliwić jego  zrealizowanie przez Sprzedawcę.  
  11. Umowa zostaje zawarta w chwili doręczenia Klientowi na podany przez niego adres e-mail  potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę. 
  • 7 Procedura realizowania zamówienia  
  1. Po kliknięciu przez klienta przycisku „KUPUJĘ Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY” Sprzedawca przesyła Klientowi, na podany przez niego adres e-mail potwierdzenie przyjęcia Zamówienia,  w którym zawarte są informacje o: 
  2. potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia do realizacji wraz z numerem Zamówienia, b. wybranym Produkcie, 
  3. danych Sprzedawcy, adresie e-mail oraz numeru telefonu, pod którym Klient może  szybko i efektywnie skontaktować się ze Sprzedawcą, 
  4. sposobie i terminie zapłaty, 
  5. dacie planowanej realizacji umowy poprzez wskazanie przewidywanej daty dostawy  bądź w przypadku Produktów zawierających Treści cyfrowe informacje, że dostęp do  nich znajduje się na Koncie Klienta, 
  6. Regulaminie, 
  7. sposobie i terminie odstąpienia od umowy, 
  8. wzorze oświadczenia odstąpienia od umowy,  
  9. informacje o braku prawa do odstąpienia od umowy w przypadkach określonych w art.  38 ustawy o prawach konsumenta, 
  10. kosztach zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy. 
  11. Klient zawsze może skontaktować się z Sprzedawcą pod numerem telefonu 662 412 056,  bądź poprzez wiadomość mailową na adres: onlinekontoshark@gmail.com. 3. Zamówienia najczęściej realizowane są w terminie do 72h od momentu zaksięgowania  wpłaty. W wyjątkowych wypadkach, w szczególności w sytuacjach problemów technicznych  Serwisu, dużej ilości złożonych Zamówień- Klient zostanie poinformowany o wydłużonym  terminie zrealizowania Zamówienia na podany przez Klienta w formularzu zamówienia adres  e-mail. 
  12. Produkt zawierający Treści cyfrowe uważa się za dostarczony do Klienta w momencie  przekazania Produktu w formie, która umożliwia Klientowi zapisanie go na środku  trwałym (np. e-book), lub gdy Produkt polega na uzyskaniu dostępu (np. szkolenie)-  dostarczone jest w momencie umożliwienia przez Sprzedawcę Klientowi dostępu na  Koncie Klienta. Dostęp do Produktu może być ograniczony czasowo, o czym Sprzedawca  informuje w podstronie opisującej dany Produkt (np. dostęp na 3 miesiące).  
  13. Zakupionym Produktom, wedle uznania Sprzedawcy, mogą towarzyszyć również  dostępy/linki do grupy/ forum stworzonej/ego przez Sprzedawcę, do którego Klient uzyska dostęp. Stanowi to jednak charakter poboczny wobec Produktu oferowanego na  Serwisie i są to dostępy/linki nieodpłatne.  
  14. Klient ponosi odpowiedzialność za brak dostarczenia Produktu przez Sprzedawcę w  sytuacji, gdy wbrew niniejszemu Regulaminowi poda nieprawidłowy e-mail, nieaktywny  adres e-miał lub wpisze go błędnie.  
  15. Klient nie może dokonać zakupu anonimowo, podając pseudonim lub nieprawidłowe  dane osobowe.  
  16. Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia przesyłki i znajdujących się w niej  produktów przechodzi na Konsumenta z chwilą jej wydania Konsumentowi. 9. Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia przesyłki i znajdujących się w niej  produktów przechodzi na Przedsiębiorcę z chwilą jej wydania przez Sprzedawcę  przewoźnikowi (np. wybranej firmie kurierskiej). 
  17. Przed odebraniem przesyłki Klient ma prawo dokładnie sprawdzić jej stan, w tym otworzyć  ją jeszcze w obecności przewoźnika, a w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek naruszeń lub  uszkodzeń przesyłki powinien poinformować o tym fakcie przewoźnika i zażądać od niego  sporządzenia na miejscu odpowiedniego protokołu. 
  • 8 Formy płatności i dostawy  
  1. Klient może zapłacić za zamówienie: 
  2. kartą płatniczą, 
  3. lub poprzez elektroniczny system płatności. 
  4. Płatności są obsługiwane przez Operatora Płatności, którym jest: STRIPE PAYMENTS  SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS: 0000937028 NIP: 7011062474  REGON: 520642121. 
  5. Sprzedawca przyjmuję zapłatę wyłącznie w polskich złotych (PLN).  
  6. Sprzedawca nie udostępnia Klientowi odroczonych możliwości płatności, ani też przesyłki  „za pobraniem”.  
  7. Klient może złożyć reklamację dotyczącą realizacji płatności. Reklamacja ta będzie  rozpatrywana zgodnie z zasadami i regulaminem Operatora płatności, z ust. 2. 6. Za dzień zapłaty przyjmuje się dzień zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym  Sprzedawcy.
  8. Z uwagi na Produkty zawierające Treści cyfrowe dostawa takich Produktów będzie  polegała na uzyskaniu przez Klienta dostępu do danego Produktu w Koncie Klienta.  8. Sprzedawca realizuje zamówienia na Produkty zawierające Treści cyfrowe w sposób  zautomatyzowany, po zaksięgowaniu płatności.  
  9. Produkty zawierające Treści cyfrowe uznaje się za doręczone w momencie uzyskania przez  Klienta dostępu do danego Produktu.  
  10. Jeżeli z jakiś powodów lub okoliczności Zamówienie nie może zostać zrealizowane Sprzedawca niezwłocznie poinformuje o tym Klienta na podany przez niego w Formularzu  adres e-mail. W przypadku zrealizowania przez Klienta płatności- Sprzedawca dokona  zwrotu wpłaconych środków na ten sam rachunek bankowy, z którego Klient dokonał  płatności. Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, maksymalnie w terminie 7 (słownie:  siedmiu) dni. 
  11. Zamówienie Produktów inne niż Produkty zawierające Treści cyfrowe realizowanie są za  pośrednictwem wybranej przez Klienta w trakcie składania zamówienia przewoźnika- firmy  kurierskiej: 
  12. Paczkomaty Inpost, 
  13. DHL. 
  14. Szczegółowe zasady dostarczania przesyłek przez wybranego przez Klienta przewoźnika,  polityka prywatności oraz regulaminy znajdują się na stronach internetowych danego  przewoźnika.  
  15. Podane w ust.11. sposoby dostawy mają zastosowanie wyłącznie do adresów dostawy na  terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku gdy Klient chce zamówić Produkt z  wysyłką poza granice kraju- powinien indywidualnie skontaktować się ze Sprzedawcą, z  którym ustalone zostanie czy istnieją możliwości przesyłki do wybranego przez Klienta kraju  oraz jakie będą tego koszty.  
  • 9 Warunki reklamacji  
  1. Klient może złożyć reklamację wobec otrzymanych Produktów według zasad określonych w  Kodeksie cywilnym. 
  2. Sprzedawca odpowiada za wadę fizyczną lub wadę prawną Produktu i zobowiązany jest  dostarczyć Produkt wolny od wad (rękojmia). 
  3. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową trwa 2 lata od dnia  wydania towaru. Jeżeli Klientem jest Konsument, a wada została stwierdzona przed  upływem roku od dnia wydania Produktu, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna  istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego Konsumenta. 
  4. Przepisy Kodeksu cywilnego dotyczące Konsumenta, z wyjątkiem art. 558 § 1 zdanie drugie Kodeksu cywilnego, stosuje się również do Przedsiębiorcy na prawach konsumenta. 5. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz  sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli: 
  5. a) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie  oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia; 
  6. b) nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Klienta, w tym  przedstawiając próbkę lub wzór; 
  7. c) nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu umowy,  a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia; 
  8. d) została Klientowi wydana w stanie niezupełnym. 
  9. Rzecz dotknięta jest wadą prawną, jeżeli stanowi własność osoby trzeciej, jest obciążona  prawem osoby trzeciej albo ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z  decyzji lub orzeczenia właściwego organu. W przypadku sprzedaży prawa wada prawna  może również polegać na nieistnieniu prawa. Pozostałe wady stanowią wady fizyczne. 
  10. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w sytuacji braku zgodności między zamówionym  przez Klienta Produktem, a tym który został dostarczony. Sprzedawca dokłada wszelkich  starań, by Produkty dostarczane Klientowi były zgodne z opisem na Serwisie oraz  złożonym zamówieniem przez Klienta. W sytuacji niezgodności otrzymanego produktu  Sprzedawca prosi Klienta o niezwłoczny kontakt poprzez wiadomość e-mail lub  telefoniczny. Wszelkie koszty prawidłowego zrealizowania zamówienia ponosi  Sprzedawca.  
  11. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo  odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych  niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.  Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez  Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od  wad lub usunięcia wady. 
  12. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w  jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. 
  13. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
  14. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo  usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub  usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. 
  15. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do  zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w  porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową  wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, Sprzedawca może  odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty  zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę sprzedanego Produktu. 
  16. Reklamacje opisujące daną wadę należy składać poprzez jednoczesne przesłanie  Produktu do: Daryna Shevchenko Shark beauty, z siedzibą przy ul. Rymarskiej, nr 20H,  lok. 1, 53-206 Wrocław, wraz z opisem reklamacji. Jeżeli reklamacja dotyczy Produktu  zawierającego Treści cyfrowe: reklamacje Klient może złożyć listownie na ten sam adres,  bądź przesłać go na pocztę elektroniczną, na adres onlinekontoshark@gmail.com.  
  17. W reklamacji powinny znajdować się dane Klienta: imię i nazwisko, adres, adres poczty  elektronicznej e-mail, a także numer zamówienia, opis reklamacji, żądanie Klienta. W  przypadku braku wymienionych danych Sprzedawca może wezwać Klienta do ich  uzupełnienia, celem prawidłowego zidentyfikowania Klienta, zamówienia i rzetelnego  rozpoznania składanej przez Klienta reklamacji.  
  18. Kompletna reklamacja (czyli zawierająca wszystkie wymienione powyżej dane) zostanie  rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. O wyniku rozpatrzenia reklamacji  przez Sprzedawcę Klient będzie poinformowany taką samą drogą, jaką wybrał Klient do  złożenia reklamacji. Brak udzielenia odpowiedzi na reklamację we wskazanym terminie  uważa się za uznanie reklamacji przez Sprzedawcę. 
  19. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wstrzymania się ze zwrotem płatności w celu  poddania ocenie reklamowanego Produktu pod kątem uszkodzeń oraz ocenie czy nie stracił  on swojej wartości. 
  20. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta Sprzedawca naprawi lub wymieni  reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru. 17. Naprawa reklamowanego produktu może nastąpić wyłącznie raz. W przypadku wystąpienia  kolejnej wady Klient ma prawo żądać zwrotu pełnej kwoty, którą uiścił za Produkt. 18. Klient może skorzystać z wzoru formularza reklamacyjnego, udostępnionego na Serwisie,  ale nie jest to obowiązek. 
  21. Sprzedawca będzie przetwarzał dane osobowe Klienta w celu rozpatrzenia reklamacji,  zgodnie z Polityką prywatności.
  22. Powyższe zapisy niniejszego § odnoszą się do praw Konsumenta oraz Przedsiębiorcy na  prawach konsumenta.  
  • 10 Prawo odstąpienia od umowy  
  1. Klient będący Konsumentem bądź Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, który zawarł  Umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa Sprzedawcy, może w terminie 14  dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem  kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy o prawach konsumenta. 
  2. Jeśli Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraził zgodę na dostarczenie  mu Produktu zawierającego Treści cyfrowe przed upływem terminu od odstąpienia- traci on  prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość ze Sprzedawcą. Więcej na temat  wyjątków od prawa do odstąpienia w § 11.  
  3. Klient może skorzystać z wzoru odstąpienia od umowy, udostępnionego na Serwisie, ale nie  jest to obowiązek.  
  4. Odstąpienie od umowy, następuje poprzez złożenie przez Klienta oświadczenia o  odstąpieniu od umowy poprzez przesłanie go na adres e-mail Serwisu tj.  onlinekontoshark@gmail.com lub poprzez przesłanie go listem poleconym na adres:  Daryna Shevchenko Shark beauty, z siedzibą przy ul. Rymarskiej, nr 20H, lok. 1, 53-206  Wrocław.  
  5. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 
  6. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje towar, będąc zobowiązany do  przeniesienia jego własności – od objęcia towaru w posiadanie przez Klienta lub  wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik,  
  7. w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno,  partiami lub w częściach – od objęcia przez Klienta w posiadanie ostatniego towaru, jego  partii lub części, 
  8. dla umowy, która polega na regularnym dostarczaniu towaru przez czas oznaczony – od  objęcia przez Klienta w posiadanie pierwszego z towarów; 
  9. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. 
  10. Zachowanie terminu następuje w przypadku wysłania oświadczenia przed jego upływem.
  11. Niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy Sprzedawca potwierdzi  ten fakt w formie wiadomości e-mail, na adres wskazany przez Klienta w formularzu  zamówienia.  
  12. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub umowy zawartej poza  lokalem przedsiębiorstwa umowę uważa się za niezawartą. 
  13. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy Sprzedawca niezwłocznie, nie później  niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwróci  Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru.  
  14. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty,  jakiego użył Konsument lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, chyba że  Konsument lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta wyraźnie zgodził się na inny  sposób zwrotu.  
  15. Konsument ani Przedsiębiorca na prawach konsumenta nie poniesie żadnych  dodatkowych kosztów, ani opłat związanych ze zwrotem płatności.  
  16. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma obowiązek zwrócić towar  Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru  niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że  Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze towar. Do zachowania terminu wystarczy  odesłanie towaru przed jego upływem. 
  17. W przypadku odstąpienia od Produktu zawierającego Treści cyfrowe – Konsument lub  Przedsiębiorca na prawach konsumenta jest zobowiązany zaprzestać korzystania z tej treści  i udostępniania jej osobom trzecim. 
  18. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt, może wstrzymać się ze  zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub  dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie  nastąpi wcześniej. 
  • 11 WYJĄTKI od prawa odstąpienia od umowy  
  1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem Sprzedawcy lub na odległość nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów o (art. 38 ustawy o prawach konsumenta): a. świadczenie usług, za które jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia  przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości; b. dostarczanie Treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za  które Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął  świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany  przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez  Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości.  
  2. Wobec Przedsiębiorcy, który dokonuje zamówienia Produktów zawierających Treści cyfrowe związanych z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie mających dla  niego charakteru zawodowego, znajduje zastosowanie przepis art. 7aa ustawy o prawach  konsumenta.  
  1. W przypadku odstąpienia od umowy przez Klienta- Sprzedawca uniemożliwi dalszy dostęp do Produktów o charakterze cyfrowym, a Klient zobowiązany jest do zaprzestania korzystania z Produktów zawierających Treści cyfrowe przekazane przez Sprzedawcę, w  ramach zrealizowanego zamówienia.  
  • 12 Zapisy regulaminu odnoszące się do Przedsiębiorcy  
  1. Zgodnie z treścią art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego rękojmia Przedsiębiorcy, którego definicja  znajduje się w § 2 Regulaminu zostaje wobec Sprzedawcy wyłączona.  
  2. Ewentualne spory pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, będącym Przedsiębiorcą będą  poddane do rozstrzygnięcia do sądu właściwego ze względu na aktualną siedzibę  Sprzedawcy, a właściwe będzie polskie prawo. 
  • 13 Prawa autorskie  
  1. Sprzedawca wskazuje, że wszelkie Produkty dostępne w Serwisie chronione są prawem  autorskim. Prawa do treści stanowiących Produkty przysługują Sprzedawcy.  
  2. Zabronione jest kopiowanie Produktów i utrwalanie ich w jakiejkolwiek innej formie, dalsze  rozpowszechnianie oraz publiczne udostępnianie treści dostępnych w Serwisie,  z wyłączeniem dokonywania powyższego w ramach użytku dozwolonego prawem.
  1. Wszelkie dalsze rozpowszechnianie treści Produktów bez wyraźnej i pisemnej zgody  Sprzedawcy stanowi naruszenie praw autorskich i może skutkować odpowiedzialnością  cywilną i karną. 
  2. Materiały użyte do prezentacji Produktów, tj.: zdjęcia, opisy i inne są częścią Serwisu,  stanowią własność Sprzedawcy i chronione są prawami autorskimi. Zabrania się ich  używania bez wyraźnej i pisemnej zgody Sprzedawcy
  3. Klient zobowiązany jest nie usuwać oznaczeń Sprzedawcy umieszczonych w Produktach.   
  • 14 Polityka prywatności  
  1. Administratorem danych osobowych Klienta jest: Daryna Shevchenko Shark beauty, z  siedzibą przy ul. Rymarskiej, nr 20H, lok. 1, 53-206 Wrocław, NIP: 8992949259, REGON: 524264934, adres do doręczeń: ul. Rymarska nr 20H, lok. 1, 53-206 Wrocław, adres elektroniczny: onlinekontoshark@gmail.com, telefon kontaktowy: 662 412 056. 
  2. Szczegóły związane z przetwarzaniem danych osobowych oraz wykorzystywaniem Plików  cookie opisane zostały w Polityce prywatności dostępnej pod adresem  https://sharkbeauty.pl/polityka-prywatnosci/
  • 15 Regulacje dotyczące DSA  
  1. Administrator jest dostawcą Usługi pośredniej hostingu (dalej jako: Usługa hostingu) w  rozumieniu DSA. Polega ona na przechowywaniu informacji przekazywanej przez  Użytkownika oraz na jego żądanie. 
  2. Administrator wyznacza elektroniczny Punkt kontaktowy, który jest przeznaczony do  bezpośredniej komunikacji z organami państw członkowskich, Komisją, Radą Usług  Cyfrowych oraz przez Użytkowników do bezpośredniej i szybkiej komunikacji.  Korespondencja w ramach Punktu kontaktowego przebiega w drodze elektronicznej, na  adres e-mail: onlinekontoshark@gmail.com. O otrzymaniu korespondencji w ramach  Punktu kontaktowego Administrator niezwłocznie powiadomi nadawcę korespondencji, nie później niż w terminie 7 (słownie: siedmiu) dni. Komunikacja może być prowadzona  w języku polskim, ukraińskim oraz w języku angielskim.  
  3. Usługa hostingu polega na umożliwieniu Odbiorcom usługi zamieszczania Treści w  ramach Serwisu, takich jak: 
  4. dodanie posta na forum/ grupie stworzonej przez Administratora, 
  5. uzupełnienie Konta Klienta o określone osobiste informacje identyfikacyjne, adres  zamieszkania, informacje identyfikacyjne prowadzonej przez Użytkownika  działalności gospodarczej, 
  6. przesłanie Administratorowi oceny i opinii, 
  7. wysyłanie wiadomości w ogólnie dostępnym czasie/ forum stworzonym przez  Administratora. 
  8. Administrator świadczy również Usługę hostingu w ramach prowadzonych przez niego  portali społecznościowych, tj. na portalu Facebook pod nazwą shark.beauty_bar i  stworzonymi przez Administratora grupami na portalu Facebook, na portalu  społecznościowym Instagram pod nazwą shark.beauty_instruktor, sharkbeauty.bar,  shark.beauty_school, shark.beuty_shop, kanałów nadawczych na Instagramie, grup na  komunikatorze WhatsApp, Telegram- która to usługa umożliwia Użytkownikom  pozostawianie komentarzy pod zamieszczonymi postami, dodawanie reakcji i komentarzy  do udostępnianych przez Administratora relacji, dodawanie postów, dodawanie ocen i  opinii, wysyłanie wiadomości do Administratora. 
  9. Administrator stosuje procedury, które umożliwiają dowolnej osobie zgłoszenie Treści,  które uważane są przez te osobę za Treści nielegalne, bądź treści niezgodne z  Regulaminem Serwisu.  
  10. Administrator jest uprawniony do dokonywania moderacji Treści udostępnianych/  przesyłanych przez Użytkowników Serwisu. Administrator jednocześnie wskazuje, że nie  używa narzędzi służących do automatycznego moderowania Treści.  
  11. Administrator informuje Użytkownika, który umieścił Treść o jej moderacji, wraz ze  stosownym uzasadnieniem (jeśli Administrator posiada dane umożliwiające  skontaktowanie się z Użytkownikiem).  
  12. Administrator informuje, że nie ma obowiązku monitorowania informacji, które  Użytkownicy przekazują lub przechowują, ani aktywnego ustalania faktów lub  okoliczności wskazujących na nielegalną działalność. Każda udostępniona Treść nie jest  poddawana automatycznej ocenie pod kątem Treści niedozwolonych.  
  13. Użytkownik NIE może zamieszczać Treści, które w szczególności: 
  14. są niezgodne z tematem prowadzonego kursu/ szkolenia/ webinaru i innych  Produktów oferowanych przez Administratora,  
  15. zawierają nieprawdzie, nieaktualne i zbędne dane, podane w związku z zawarciem  umowy z Administratorem, 
  16. zwierają linki, odesłania zewnętrzne poza Serwis prowadzony przez Administratora, d. zawierają promocje działalności Użytkownika i mają służyć mu w celach  marketingowych, w tym promowaniu własnych konkurencyjnych wobec Sprzedawcy  produktów i usług,  
  17. nawołują do przemocy,  
  18. są zniesławiające, znieważające, naruszające dobra osobiste jakiejkolwiek osoby  trzeciej,  
  19. są nieprawdziwe, obraźliwe, wulgarne, naruszające dobre obyczaje i zasady  współżycia społecznego, 
  20. przedstawiają obrazy niegodziwego traktowania dzieci w celach seksualnych, i. przedstawiają zdjęcia/grafiki/ ikony i inne o charakterze prywatnym, które są  udostępniane bez zgody uprawnionej do tego osoby,  
  21. mają charakter cyberstalkingu, 
  22. są dyskryminujące, 
  23. zawierają treści promujące sprzedaż produktów podrobionych, niespełniających  wymogów, lub promują świadczenie usług z naruszeniem prawa ochrony  konsumentów, 
  24. zawierają treści naruszające prawa autorskie, 
  25. zawierają treści naruszające dobra osobiste, 
  26. naruszają i zakłócają zasady funkcjonowania Serwisu, 
  27. modyfikują w sposób nieuprawniony treści dostarczone przez Serwis 
  28. naruszają zasady wystawiania opinii i ocen opisanych w Regulaminie. 10. Jeśli Użytkownik Serwisu zauważy umieszczoną Treść, która w jego ocenie jest Treścią  nielegalną lub która jest niezgodna z Regulaminem- posiada on możliwość zgłoszenia  takiej informacji Administratorowi, poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres  onlinekontoshark@gmail.com.  
  29. Zgłoszenie, o którym mowa w pkt. 11 powinno zawierać:  
  30. informacje jakie konkretnie Treści Użytkownik zgłaszający uznaje za nielegalne lub  niezgodne z Regulaminem, 
  31. wskazanie dokładnej elektronicznej lokalizacji zgłaszanej Treści (link/ dokładny  adres URL), 
  32. wskazanie powodów zgłoszenia, w tym informacje, dlaczego Użytkownik zarzuca, że  wskazana Treść jest nielegalna lub niezgodną z Regulaminem, 
  33. dane kontaktowe w postaci: imienia i nazwiska/ nazwę Użytkownika zgłaszającego  wraz z jego adresem e-mail, chyba że zgłoszenie dotyczy przestępstwa związanego  z niegodziwym traktowaniem lub wykorzystaniem w celach seksualnych,  pornografią dziecięcą, nagabywania dzieci do celów seksualnych oraz podżegania,  pomocnictwa i usiłowania w zakresie tych przestępstw, 
  34. oświadczenie, że Użytkownik zgłaszający, powziął swoje działania w dobrej wierze,  będąc przekonanym o prawdziwości i kompletności stawianych zarzutów wobec  przekonania, zgłaszane Treści są nielegalne lub niezgodne z warunkami z  Regulaminem.  
  35. Administrator, jeżeli Użytkownik przekazał swoje elektroniczne dane kontaktowe,  bezzwłocznie prześle Użytkownikowi zgłaszającemu potwierdzenie otrzymania zgłoszenia,  nie później niż w terminie 7 (słownie: siedmiu) dni.  
  36. Administrator rozpatruje wszystkie zgłoszenia, które otrzymuje w ramach procedury  zgłaszania Treści nielegalnych bądź Treści niezgodnych z Regulaminem oraz podejmuje  decyzje w odniesieniu do Treści, których dotyczą zgłoszenia, w sposób terminowy,  niearbitralny i obiektywny oraz z zachowaniem należytej staranności w terminie 14 (słownie:  czternastu) dni.  
  37. Administrator rozpatruje wszelkie zgłoszenia samodzielnie i nie używa narzędzi, które  miałyby służyć automatycznemu rozpatrywaniu zgłoszeń.  
  38. Przed wydaniem decyzji Administrator może zwrócić się do Użytkownika, który  opublikował Treść, której dotyczy zgłoszenie- o udzielenie wyjaśnień jeśli uzna, że jest to  niezbędne przy podjęciu decyzji lub też zobowiąże Użytkownika do samodzielnego  zmoderowania Treści przez niego udostępnionej.  
  39. Administrator jeżeli stwierdzi, że doszło do naruszenia, ma prawo do: a. odmowy publikacji Treści, 
  40. usunięcia Treści,  
  41. uniemożliwienia dostępu do Treści,  
  42. ograniczenia widoczności Treści, 
  43. depozycjonowania Treści, 
  44. demonetyzacji Treści (zawieszenia, zakończenia lub ograniczenia),  
  45. zawieszenia lub zakończenia lub ograniczenia świadczenia Usług hostingu w  całości lub w części dla Użytkownika, który dopuścił się naruszenia. 
  46. O podjętej decyzji Administrator bezzwłocznie powiadamia Użytkownika, który zgłosił daną  Treść oraz Użytkownika, który dopuścił się naruszenia. W decyzji Administrator wskaże: a. jaka sankcja wymieniona w pkt 16 została przez Administratora zastosowana,  b. podstawy i uzasadnienie zastosowanej sankcji,  
  47. fakty i okoliczności na podstawie których podjęto decyzję,  
  48. podstawy prawne oraz wyjaśnienie powodów, dla których treści zostały uznane za  nielegalne,  
  49. czy decyzję podjęto na podstawie zgłoszenia czy z własnej inicjatywy Administratora, f. pouczenie dotyczące możliwości zgłoszenia odwołania. 
  50. Użytkownik, który zgłosił daną Treść, oraz Użytkownik, który dopuścił się naruszenia  może odwołać się od decyzji Administratora w terminie 14 (słownie: czternastu) dni,  liczone od daty otrzymania decyzji.  
  51. Odwołanie powinno zawierać:  
  52. uzasadnienie stanowiska Użytkownika zgłaszającego,  
  53. wskazanie dlaczego w ocenie Użytkownika decyzja jest wydana w sposób  nieprawidłowy, 
  54. wskazanie negatywnych skutków, które decyzja w aktualnej formie przynosi dla  Użytkownika zgłaszającego, lub osoby trzeciej.  
  55. Administrator rozpatrzy odwołanie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14  (słownie: czternastu) dni, liczonych od daty otrzymania odwołania.  
  56. Administrator o wydanej decyzji na skutek złożonego odwołania poinformuje Użytkownika,  który odwołanie złożył oraz pozostałe osoby, które mogłyby być zainteresowane  rozstrzygnięciem. Decyzja wydana przez Administratora na skutek złożonego odwołania  jest decyzją ostateczną i nie przysługuje od niej dalsze odwołanie, ani też inny środek  odwoławczy.  
  57. Gdy Administrator poweźmie jakiekolwiek informacje dające podstawę do podejrzenia, że  popełniono, popełnia się lub może dojść do popełnienia przestępstwa zagrażającego życiu  lub bezpieczeństwu osoby lub osób, natychmiast informuje o swoim podejrzeniu organy  ścigania lub organy sądowe zainteresowanego państwa członkowskiego lub  zainteresowanych państw członkowskich i przekazuje wszystkie dostępne informacje na  ten temat.  
  58. Administrator podejmuje niezwłocznie odpowiednie działania w celu usunięcia lub dalszego  uniemożliwienia dostępu do Treści nielegalnych, gdy tylko uzyska o tym wiedzę lub  wiadomość.
  59. Użytkownik ma prawo w każdym czasie zakończyć korzystanie z Usługi hostingu. W tym  celu może użyć dostępnych form zakończenia korzystania tj.: usunięcie Konta Użytkownika,  opuszczenie forum/grupy w mediach społecznościowych założonych przez Administratora,  usunięcie udostępnionych i opublikowanych przez siebie Treści, lub skontaktować się  bezpośrednio z Administratorem na wskazany adres e-mail. 
  • 16 Opinie Klientów  
  1. Regulamin w niniejszym § odnosi się do weryfikacji i publikacji opinii dotyczących  oferowanych przez Sprzedawcę Produktów. 
  2. Sprzedawca oświadcza, iż opinie Klientów zamieszczane przez niego na Serwisie lub  prowadzonych przez Sprzedawcę portalach społecznościowych (Instagram, Facebook)  podlegają weryfikacji za pośrednictwem korespondencji e-mail bądź korespondencji  wymienionej z Klientem na portalach społecznościowych i pochodzą od rzeczywistych  Klientów Sprzedawcy. Sprzedawca posiada bezpośredni kontakt do osób, które daną  opinię wyraziły. 
  3. Opinie są subiektywnymi i dobrowolnymi ocenami Klientów, którzy skorzystali z Produktów  Sprzedawcy. Opinie te przesyłane są Sprzedawcy drogą sms, e-mail, pisząc komentarze na  portalach społecznościowych prowadzonych przez Sprzedawcę (Instagram, Facebook). 
  4. Sprzedawca publikuje samodzielnie na Serwisie bądź na swoje portale społecznościowe  (Instagram: https://www.instagram.com/shark.beauty_instruktor/https://www.instagram.com/sharkbeauty.bar/ https://www.instagram.com/shark.beauty_school/,https://www.instagram.com/shark.beauty_shop/ ) wybrane opinie, które mają dla niego  wartość merytoryczną i odnoszą się do zakupionych Produktów.  
  1. Nie wszystkie opinie są publikowane.  
  2. Sprzedawca nie korzysta z rozwiązań pozyskiwania płatnych opinii, sponsorowanych,  lub barterowych.  
  3. Sprzedawca nie przewiduje możliwości automatycznego publikowania opinii na Serwisie  przez Klienta. Klient może samodzielnie publikować opinie jedynie na portalu  społecznościowym Facebook prowadzonym przez Administratora w Zakładce „Opinie”. 
  4. Jeżeli Klient uważa, że ktoś podszył się pod niego i opublikowana przez Sprzedawcę opinia  jest tym samym nierzetelna i nie pochodzi od Klienta- wówczas Sprzedawca prosi o niezwłoczny kontakt. Sprzedawca rozpatrzy zgłoszenie i jeżeli rzeczywiście doszło do  nieprawidłowego wystawienia i opublikowania opinii- zostanie ona niezwłocznie usunięta  przez Sprzedawcę.  
  1. Klient, który dodał opinię- może cofnąć zgodę na jej publikację wysyłając stosowne  oświadczenie na adres mailowy Sprzedawcy.  
  2. W sytuacji, gdy Klient udostępni na prowadzonych przez siebie portalach  społecznościowych relacje lub post, który odnosi się do Produktów Sprzedawcy lub wyraża  o nich opinie, z prawidłowym oznaczeniem Sprzedawcy – wówczas wyraża jednocześnie  zgodę, zgodnie z treścią regulaminu danego portalu społecznościowego (Facebook,  Instagram) na tzw. „re-post”, czyli dalsze udostępnienie danej treści przez Sprzedawcę na  prowadzonych przez niego portalach społecznościowych.  
  3. Wobec publikacji Opinii mają zastosowania również procedury z § 17 oraz § 9. 
  • 17 Pozasądowe rozwiązywanie sporów  
  1. W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanych przez Klienta  skutków, Klient będący Konsumentem może skorzystać między innymi z:  a. mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo i najbliższy dla Klienta Wojewódzki  Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego Klient może zwrócić się z wnioskiem o  mediację, 
  2. pomocy właściwego terenowo i najbliższego dla Klienta sądu konsumenckiego,  który działa przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego Klient  może zwrócić się z wnioskiem o rozpatrzenie jego sprawy przed sądem  polubownym, 
  3. bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika praw konsumentów. 2. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania  reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej  http://www.uokik.gov.pl
  4. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem  http://ec.europa.eu/consumers/odr . Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy  konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu  dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub  umowy o świadczenie usług.
  • 18 Postanowienia końcowe  
  1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy  powszechnie obowiązującego prawa, a w szczególności Kodeksu Cywilnego oraz przepisy  Ustawy o prawach konsumenta.  
  2. Produkty prezentowane na stronach Serwisu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu  Cywilnego, a jedynie informację handlową. 
  3. Umowy zawierane przy wykorzystaniu Serwisu polegają prawu polskiemu. 4. Sprzedawca zastrzega, iż nie ponosi on odpowiedzialności za blokowanie przez  administratorów serwerów pocztowych, z których korzysta Klient, przesyłania wiadomości  bądź umieszczania ich w zakładce „SPAM” oraz za usuwanie i blokowanie wiadomości e mail przez oprogramowanie zainstalowane na komputerach lub urządzeniach mobilnych  używanych przez Klienta. 
  4. Sprzedawca zastrzega, iż nie ponosi on odpowiedzialności za błędy w realizacji  zamówienia lub innych dyspozycji Klienta, wynikające z przekazania przez Klienta  błędnych danych.  
  5. Klient zobowiązany jest do nieudostępniania dostępu do Produktu lub przekazywanie  Produktu zawierającego Treści cyfrowe osobom trzecim.  
  6. Serwis zastrzega prawo do zmiany Regulaminu. Sprzedawca może wprowadzić zmiany w  Regulaminie jeśli zmienią się warunki zawarcia Umowy, obowiązujące przepisy, przy  wprowadzeniu nowych usług, a także przy zastosowaniu nowych rozwiązań o charakterze  informatycznym. 
  7. Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie wskazanym na Serwisie, jednak  nie krótszym niż 7 dni od daty udostępnienia go na stronie https://sharkbeauty.pl/. Sprzedawca poinformuje Klientów, którzy posiadają Konto Klienta o zmianie Regulaminu na  adres e-mail podany przez Klienta. 
  8. Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmian do niniejszego Regulaminu są  realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia. 10. Regulamin podlega prawu polskiemu. 
  9. Niniejszy Regulamin obowiązuje od 15.07.2024r.